2013-11-06 15:32:45霖霖

[Song] You light up my life



You light up my life


你照亮了我的生命

So many nights I'd sit by my window
Waiting for someone to sing me his song
So many dreams
I kept deep inside me, then you came along sang me your song

多少個夜晚,我獨坐窗前
等待有人為我唱情歌
多少個夢裡
我保留了深刻的裡面的我
如今,你唱著你的歌來到我身邊

And
You light up my life
You give me hope to carry on
You light up my days and fill my nights with song

你照亮我的生命
帶給我活下去的希望
你照亮我的日子,用歌填滿我的夜晚


Rolling at sea, adrift on the water
Shold it be sorry , I'm waiting  for home
Finally, a chance to tell you I love you
Never again to be all alone

波動起伏在海上,漂流在水中
它應是很遺憾 我轉回家
終於有機會說:「嗨!我愛你!」
再也不會孤單一人

And
You light up my life
You give me hope to carry on
You light up my days and fill my nights with song

你照亮我的生命
帶給我活下去的希望
你照亮我的日子,用歌填滿我的夜晚

Oh,You light up my life
You give me hope to carry on
You light up my days and fill my nights with song

你照亮我的生命
帶給我活下去的希望
你照亮我的日子,用歌填滿我的夜晚

It can't be wrong
When it feels so right
Cause you    Oh You,you light up my life
    
不會再錯了
當一切如此美好
因為,你照亮了我的生命