2006-01-12 05:21:51shipship

終極爆笑話

好耐都無玩呢一樣無聊野 , 就係說爆笑話 。




我從小就很痛苦,因住在深山就很不方便:


如果開(保時捷)出市區的話都要一個小時........開(benz)更需要2小時,

所以買了台直升機..才發現不會開..........多無奈..........

.又請了個機師,但是市區停機位不好找?!........好慘好慘.......


還記得小時候 ,有一次在房門口失禁............因為廁所離我房間太遠嘞 , 所以爸爸買了一台機車給我放在房間門口 , 好讓我穿越3公里長的走廊到廁所去!!!!


我很孤獨...........爸媽都不理我。爸每天只有數錢、媽媽就在掃錢......所以都沒時間陪我.........。

或許、可能、大概我長得太美了 , 女生都不愛跟我玩.........女生覺得我太招展、太美豔了嗎........很慘........很慘!


我仲記得有一次...........我朋友到我家偷錢錢 , 她打不開錢箱 , 就用炸藥炸它...........結果就給掉下來的錢壓死,真的很可惜..........她跟我要就最要好的了唷!



~~~~~很無聊嗎????但我卻覺得很爆笑的說~~~~卡卡卡



現在是早上4點 , 無錯即是零晨4點的說 , 係度做咩??我都唔知

因為原本是要來溫我明天test的那一科(因為我成個晚上走了去煲河東獅吼唷~~好忙好忙)

所以三點先開始去溫~~~~~朋友們會覺得我轉死性~咁夜走去溫屍???

錯也。我的出發點原自錢錢也。

原來 , 又話說 , 肥了任何科的phase test, 是要補測的 , 而且 , 最慘無人道的是 , 要自己比錢錢去補測番果科的說, 最最最最慘既係 , 係強迫性的說 , 即是唔可以唔得。

又話說 , 上天對我不簿 , 我是班內出了名的爆鐘王 , 無錯 , 係走堂走到爆晒鐘果隻(外號潛艇) , 我果d筆記張張都好清白 , 仲清白過小龍女 , 是空白的。所以當要phase test的時候 , 唯有是考前的一小時 , 是在搭地鐵的時候 , 掙扎下咁啦。

尋日當rosalina派番成績的時候才告知我地原來唔pass是要比錢錢再補測 , 那一剎 , 我想死。

因為測了四科 , 係四科 , 每科補測100元 x 4 , 即是一日之會有四舊係我的包包裡比人搶走。那一刻 , 我很後悔 , 早知要比錢錢的 , 我一定會起勢咁讀的說。



好彩老天愛護我 , 竟然比我3科都pass了 , 好感動唷 , 唔通我真的是何其精伶的說??!!!噢~~~~~好可egg , 1817的那一科我的命仔凍過水, 前日考 , 成份卷達到百分之95 , 我都係唔識的 。~~~~~~

算啦, 比錢是少(100蚊就同你事少 , 400蚊我就同你死過) , 但是要我新年山長水遠的番去補測先煩的麻!!!!!!

又話說, 好感謝我的partner們 , 係考e_ecommer的時候 , 我實在係溫得太求其嘞 , 記到d又記唔到d 。 蕭亮蛇好毒唷~~~~~~ , 竟然出一份題目相同 , 但位置分佈不一的test卷比咱們~~~~~>o< , 那麼教我點算唷~~~~~~

不過 , 你精我都不是弱智的 , 我將我識做的問題一早做晒 , 完全唔使偷望partner的answer , 因為 , 當阿蛇黎一招擺尾轉身 , 我就黎招移形換形 , 同partner一齊將兩人的test paper掉轉 , 佢做我唔識的 , 我做番佢唔識的, 亙補不足麻。~~~~高招乎???~~~~哈哈哈

~~~~~死了 , 5點了都仲未訓 , 又唔係溫屍 , 都唔知自己想點 , 無計因為早前煲碟太盡了 , 攪亂晒生活節奏 , 人地收工 , 我先...............訓醒~~~~噢~~!!!!悲哀

又話說呀, 今晚零晨比我係msn到見到死蘭西 , 同佢chat msn到而家是5點17分~~~~哈哈 , 太耐無見隻死野上黎嘞~~~~~~~令我記番起考a level前夕的3月份 , 晚晚都會係半夜三更係icq見到蘭蕉的 , 就係咁會不知不覺傾下溫左d咩 , 擔心下呢樣果樣~~~咩都傾一東東 , 仲會有時傾到見到日出。仲有試過好幾日 , 傾到朝早 , 無走去訓 , 走了去煲碟<<老友鬼鬼>> , 諗起都覺得自己過份 , 有屍都唔去溫, 做咩都半桶水 , 唔裝戴 , 終於都墮馬了。

不過 , 三月份的那一段時間令我很回味 , 就是很回味的說。


其實 , 我還是很回味高考校園生活的那一段日子的說。

其實 , 現在的日子好痛苦的說。

其實 , 有太多的人和事過去了都不可以重來。

其實 , 時光可以倒流嗎.....................


說到底 , 我都是不想面對現實而已~~~~



船 ,好性感唷又係到吹水 。 噢 , 唔係 , 係感性先係。

算嘞, 死去訓先, 明天又黎出術嘞 , 船 , 你好墮落呀...............