2005-11-28 22:26:21shipship

永光一日遊


今日12點番去學校考試

較了鬧鐘10點半起身 , 諗住用3個字起身攪好晒d野10點45分出門口的

無錯 , 我番學最求其的了~~~~擦牙洗面一條龍~連梳頭著蚜 ,

日日都成個顛婆咁番學~~~~救郎唷 , 真係嚇得死幾件果隻

不過 ,I DON’T CARE 唷

喪跑去地鐵油麻地地鐵站 , 搭了成粒鐘既過海地鐵先番到


考完 , 閃人也

約了蘭西回永光攪JUPAS的東東~ ~ ~哈~

我想今天應該是考試的日子 , 因為學校連隻人形都唔多見~~~

說真的 , 到今時今日為止 , 我都仲係好懷念在永光的求學歲月

至少 , 不會像現在的心態~ ~ ~ ~

那一幢的新翼 , 花了我和西西好幾個字先搵到教員室

搵MISS HO~ ~

之後去食了個LUNCH同埋影印~(講起影印 , 西 , 我的演劇細胞是否很有天份???唔入演藝徙晒呀~~~格格格^@^)

嘩嘩嘩 , 個圖書館真的令到不行~~~

真係有點同人唔同命的感覺

如果舊年呢個圖書館係我地用的話 , 咁我諗我地都會扯行勢起勢咁讀書呀

不過好果相比起新的 , 我始終都比較喜歡舊的那個圖書館

就是因為貪佢細細間 , 仲有隔離果間自修室 , 以前朝朝空堂都會入去玩、食早餐、食糖、成日嘈住蘭西同非哥唔比佢地溫書、訓覺

話說又記起了好似中六那一年 , 有一堂空堂我訓過了龍.......MISS了中史的堂....><

不過 , 今天回校 , 感覺到甚麼是桃花依舊 , 人面全非

有些人、有些事 , 是一旦過去了就不會再從來



和蘭西88了後 , 各自分道揚鑣 , 佢回POLY上堂 , 我就搭車回家~

番到屋企都唔夠一個鐘又出門口去幫MIMI補習

晚上7點鬆人

卻收到家姐的追魂電話~~

原來她是搵我去掃貨及掃街

買了X咁多樣食物~~~卻連一衫件蚜都買不到~

最後我都係扯住佢衫尾要佢番屋企唔好再出血~~

今日又食了好多 , 就黎變猪寶~~ ~ ~ ~




P.S:這個星期太FREEDOM仔仔了


可唔可以唔做PROJECT呀???