2004-11-23 13:10:32尚未設定

23/11/2004

女仔係一種好得意既動物,當佢地唔想接受或接受唔到時,就會為自己所見到既一切套一個自己接受到既解釋,即使佢地知道個解釋唔make sense,佢地仍然會繼續用呢個唔make sense既解釋去安慰自己.....

「也許一天 一切都會變 身邊一切都要變
你我不見 總會發現 你在我背面 常在我心里面」

其實,我已留不住你,是嗎? 一切都係我唔好.....

如果你問我有咩感覺,係在乎,唔在乎,還是什麼,唔....我真係答你唔到.....
我似乎唔介意佢走,但又似乎想佢留低....

到底我係怕佢突然離開而令自己受傷,所以先冰封自己個心,令自己睇起黎冇感覺,但內心仍是在乎;還是我根本真的不在乎?

[雖然唔知點解....但....我想你留低.....可以嗎?]