2003-12-13 22:01:00尚未設定

13/12/2003 ---- 擔心...

我同哥哥終於都好番la!!
我前兩日send msg俾佢,想試下佢仲會唔會采我,仲嬲唔嬲我.....
其實我預左佢唔采我ga la,但點知佢真係采我!!我個刻好開心之餘,
亦知道佢嬲完^^

唔知點解....我今日打俾佢既時候,佢既態度好怪,硬係覺得佢有d唔自然.....
唔知點解.....我覺得係佢仲對我所講既說話kang kang於懷......希望呢d只係我多心la.......

哈!估唔到我哥哥居然因為悶而番工wor^^不知不覺,佢真係大個仔左,唉....我哥哥都會咁生性....真係有d估唔到....如果我細路有一日都會咁生性就好lu~講番我哥搵到工做~佢係柴灣番工,工業tsuen,宇宙大廈(好似係...),佢仲叫我叫佢起身tim^^

不過講開又講,佢今次番黎係放summer holiday,又點會走去番工?!仲有wor....工又唔係話有就有既.....希望佢唔係有d咩si就好la.......不過....佢有親d咩si都唔會同我講既......唉......

不過呢d都唔係我最擔心....唔知點解,我今日suddenly覺得我同佢之間會有si發生......我地會嗌一場大交,到左個時,佢對我既容忍程式已經到左極限,我地係個時既兄妹情亦會完結......我知道如果係真既,根本冇可能阻止得到,我F.2既時候都有過差唔多既經歷,我感覺到會有野發生,但係阻止唔到,最後,我係一切完結既時候先睇到佢既開始同終結,所以我相信今次都會係咁,希望又係我多心la......

N.B.原來佢始終覺得我係因為佢個樣而vomit....
佢始終都覺得我係mind佢個樣......
我都唔知可以點好......解釋又只會愈描愈黑.......唉.......
但佢唔知,我真係好想再見佢,因為我好掛住佢.......

Re:To vivian:我知ga la^^
thx^^

To 香:我唔理ga la,我點都要wear番學ga la!!

To 香:"十年留一言".....
thx,咁點都好過唔留!!! ^_^