2003-12-10 00:00:00尚未設定

9/12/2003

今日放學,我終於忍唔住打俾哥哥,因為我真係好掛住佢,其實,我一早就想打俾佢..
但未嗌交之前打俾佢又唔知講乜,fei是搞到自己好似好煩咁,而且,我亦等佢打俾我......嗌交之後,其實我個一刻已經想即刻打番俾佢,但我唔想再一次聽到佢冷淡咁同我講野,叫我收線,所以我今次學乖左,等佢下左啖氣先再打俾佢......

講番我今日打俾佢,好衰唔衰chong正佢打緊機......
於是我唯有收線.....其實,我都唔知佢係米真係打緊機......佢上次打緊機時我打俾佢,佢d語氣同今次唔係好同..........

講真...我真係唔知佢仲係米嬲緊我..........
是關我打左篇野俾佢睇,佢就打左個"?"過黎,平時如果佢仲係嬲緊既係唔會采我,但佢應我,所以佢可能唔嬲都唔定.......不過佢唔係一個咁shun tan 既人,點會咁易tum?!佢咁易就采番我,我諗,唔知佢係米已經give up左我呢個妹妹,所以唔嬲??我真係唔知.....講真,如果佢因為咁而唔嬲,咁我ling願唔要........

我知其他人唔會明我同我哥哥之間既一切,佢地只會用有色眼鏡黎睇我地兩個,講真,其他人like點睇米點睇lor,但我覺得有時唔係下下都要講自己既觀點出黎,係,你有言論自由,但只係基於唔會hurt到第3者既情況底下先arm用,起碼我呢個diary係咁先,我知有時你地講d野係為我好,放心,我知自己做緊d乜,so,講既,就唔使再提醒,我會記得...........