2003-12-07 21:26:00尚未設定

7/12/2003

可能係 yest 用埋今日既開心la,所以我今日唔多開心.......

講d題外話,其實我諗緊呢 pin diary 好唔好 put係度,因為我哥哥有呢個 web site,我唔想佢見到我係度寫佢,畢竟我曾經講過d唔應該講既說話,雖然由此到終都同佢所諗既唔同,但fei是佢又亂諗野.....

我知道呢度原來仲有人黎,但我唔知係邊個,之前個個可能係我大佬,但我諗今次唔係~
佢個邊部comp完全down晒,呢邊呢邊個部又新整,而佢又冇問番我個diary個web site,佢又冇問番我,我又唔信佢咁好memory記得個web site~,
anway,我知黎個個唔係佢就得la~

講番我自己,我今日唔開心,因為我又同我哥哥shout,我真係唔知點解,成日都同佢shout,唔知其他人係米咁既呢,定係因為我係佢妹妹,先成日同佢shout......
我而家先知,原來我最hate既,唔係食藥水,而係佢嗌交.......
我真係好討厭成日同佢講唔夠兩句就嗌交.......我唔知佢同我嗌完交之後有咩感受,我only知我每次都好唔開心,好煩,好mong.........唔想同佢shout

可能我地都好在乎對方做自己既哥哥/妹妹,所以好 mind對方講既說話,我都係guess,佢點諗,我唔知,我only知我好想好想,好鍾意好鍾意好鍾意佢做我哥哥,但其他就唔好la,我唔知我係佢心目中地位(實際上)我feel到佢好錫我,但佢又知唔知我都好錫佢,唔使問,佢都係唔知多過知,佢實以為我only識任性,識激佢,唔會珍惜佢,但其實唔係,我錫佢,分分鐘仲過佢鍚我,不過,我從來都冇tell過him,coz佢唔會信~

講真,我對佢所講既說話,根本全部都冇d咩meaning,我對每一個人都咁講,(係,我知佢唔係"每一個人",佢係哥哥)我覺得呢個完全係我同佢溝通方法有問題,係佢既角度,我唔識take care佢既感受,次次都令佢唔開心,但係,佢又有冇企係我既角度諗?
好似咁:佢有親咩si,一定唔會同我講,佢除左覺得唔會幫到佢,唔會俾到d咩advise佢之餘,又會令我分心又擔心,但佢明唔明佢咁樣乜都唔同我講,我會更擔心?!我明白我只係妹妹,係佢角度,妹妹根本乜都唔應該知,除左開心野之外,但係係我既角度,就係因為我係妹妹,我先想知,我想知,因為佢係我哥哥,因為我關心佢,而唔係因為我8卦,我知我唔係佢gf,呢d野可能唔係妹妹應該理既野,但.....hai....
當然,我又冇話佢知,講真,佢知又點,唔知又點者,佢米一樣係咁......

我知道,亦明白呢d係佢同其實人既communicate既method,好似我病左,佢一句都冇問過我點,我明,佢覺得我既然sick同佢講,都唔會有si得去邊,我病左咁多次,佢咁多次都冇問過我,一次都冇,但其實佢知唔知點解我要特登同佢講?!其實...我只係想聽下佢問下我點......不過佢可能明知而唔做la.........

你睇下,呢d仲唔係communicate問題?!
如果你問,點解我唔同佢講,其實只要寫pin野係度,然後扮晒日記咁俾佢睇米得law,但我唔會咁做,如果而家黎我diary個個係佢,我根本就唔會將pin diary put係度,有時有d野,唔應該講得太多,講得多會好煩,fei是la,我根本唔係一個perfect既妹妹,等我真係做到佢心目中既好妹妹先再考慮下.........

講番我同佢今日嗌交,點解,我唔想再講......
其實我個一刻好想即刻打俾佢,但係我明知佢唔會teng,再加上,我一諗到佢好可能好似上次咁冷淡咁叫我收線,我就好驚,,,,,,講真,上次真係真係好hurt,我咁大個女都未試過咁hurt,中4中5個件si都未有令我咁hurt,,,,,,,
不過,諗番轋頭,可能我又hurt過佢好多次....
而家激嬲左佢點算,我都唔知.......
其實有時我都覺得好心自己唔好激嬲佢,激嬲左佢又唔知要點先tum得番佢......
冇gar,鬼叫自己唔醒目咩......
hai..........而家都唔知點算........
其他人就話等佢下左dam氣就冇si,但我哥就唔係.........
我相信我等足一年再搵佢,佢都係唔會采我..........
所以你話點算............




其實呢pin野我原本想put係命運日記,但為min個個真係佢,佢睇左又唔知會點,so...我都係put番係呢度.......
如果佢真係要知既,佢一定搵到呢個diary............
不過呢個probabilty太低,低到可以ignore..........