2004-09-25 21:42:48雪雯

有驚有喜~

23-9-2004

今日又係星期四,,,又要上成7個鐘......唉~
今日上eng.sci.既thermodynamic最後一個lecture...舒一口氣喇...之前學的都算明...因為以前phy學過下....不過今堂d野就唔多識喇...仲要7/10交assignment tim...同annie去左包玉剛影印exercise...
之後上basic electricity...我幫dennis, alec, answer, angus在黃金買左疊紙....佢地就去左cf401幫我同annie print notes....我同annie就去canteen罷位...分頭行事...有佢地著數tim la....
我地上basic e, 又玩piser, 好緊張刺激ar, 都答對好多問題哩~
跟住上最討厭的i.t....d野對於我好深,,,講埋d internet, server等東西...聽到我一舊雲..annie仲訓著左tim....好多同學走左呢堂~
放學...收到一個"神秘人"電話....嚇了一大跳~有驚亦有喜!