2004-09-20 21:43:10雪雯

BoBo 走lu~

18-9-2004

今日我個好朋友bobo要走lu~我今朝7點起身整南瓜飯俾佢食...9點約左佢,欣欣,阮俊文上去佢屋企同佢and her family一齊出發去機場....我地11點抵達機場....搞埋check-in...好多戈陸續黎送bobo機....可見佢真係有好多好朋友....我地成二十幾人去左spaghetti house食lunch....大約12:45食完就去離境閘lu....bobo入閘前大家來個大合照...一向情感最豐富的欣欣就已哭如淚人....而我...終於在byebye那一刻....就控制不了淚水....bobo當然也哭了....其他人也眼濕濕....BOBO終於也走了...

我同shelby,annie,阮俊文等人乘巴士離開這個傷心地...一路以來...我見到阮俊文也強忍淚水....沒有哭出來....bobo走之後..他更加唔出聲...後來我問番佢...佢話一路都唔敢正視其他人...怕自己哭起來....但不用說...佢當然有哭喇......仲好多次tim...

搭車搭到很辛苦...好暈...番到屋企兩點幾...就訓左喇...到五點多才起身...

夜晚收到阮俊文的電話..似乎他適應不了bobo離開左的日子....佢話一有bobo的消息就會通知我.....而我若在netmeeting見到bobo也會notify him~

希望bobo可以平安抵達....儘快報平安喇.....