2004-09-13 02:18:51雪雯

去食俄羅斯dinner~

今日朝早trade完,,,搵左媽咪陪我買眼鏡....因我在考完AL當天break左副眼鏡..至今都未佩過副新...
驗左眼...左右眼分別增加左50度同75度...經過一輪的bargaining..以價惠價錢佩左一副contact lens and一副無邊眼鏡...以後上堂唔駛朦住雙眼lu~
之後同媽咪,阿晴去左食下午茶....食完就同媽咪去左市政大廈投票....
番到屋企無耐就同冰姨,婆婆,表哥們去左尖沙咀諾士佛台食俄羅斯dinner,那裡很有外國氣氛,,,d野雖然好貴,但d野食真係好有特色。那裡仲有兩個俄羅斯人即場表演俄羅斯樂器,佢地仲會下台同食客玩tim..我地都有同佢地玩...玩得好投入tim~
之後番到屋企差唔多9:30...同bobo玩netmeeting~見倒佢個傻瓜樣..又終於見倒佢屋企的光景了....但可惜我仲未識用webcam的mic做語音會議...所以全程我都同bobo經過電話傳遞語音...但又在電腦見到大家的美貌~都幾得意~~