2006-10-25 16:53:32果子羊

回憶

係我仲同 reading essay抗衡中
我居然仲有時間去睇返和和 PC home入面既文章
我真係好想做下其他野嘛~~~

一直以來每次開電腦
第一個想睇既 homepage
都係想睇下和和有冇打到D咩上去呢
有冇D係關於我地既呢
都會有一種期待既感覺
雖然, 我知道, 我係一個好懶既人
好多時都係想睇你打既野
好想知你既想法
但我自己又成日懶, 唔係點寫野

頭先睇返一D你以前寫既新聞台
我覺得無論幾時睇返
都一定會比到*沁沁*甜到入心既感覺
幾時睇都會有<第一次>既感覺



我以後一定都要多D打野上去
呢D都係我同和和既回憶片段
要好好記低佢!