2006-02-11 04:20:45果子羊

土爆濟神

呢個咁既人
真係唔知仲可以點形容佢
一係話佢係賤人啦!
人又娘, 又土, 又賤格
仲好白痴同幼稚

土爆同娘, 係因為佢真係好唔合潮
事跡分別排名分先後..
以講功課為名要我電話
上training時成日傳"A4"紙"仔"比我
A4紙上都寫滿鄭E面既歌詞..
橋段老土..
除此之外, 佢講野既用語都好唔掂
以姓名排名分別有:
"我地呢D年輕人"
(年你條命!)
甚麼"唔代表乜"
(你想代表D乜丫!)
"你想多了"
(金句)
"第日我事業有成,做左專業model 之後..再有課程就一定會叫埋你"
(自大到死, 佢做到MODEL, 即係澳門都死晒啦!)
"一個都未識到"
(食屎啦!唔會識到架!又用D土爆既橋啦!)
"不過好快就會.. 看來"
(好快就會死!核突佬)
"無呀. 唔駛返學.爽lo..可以同朋友出街街lo.."
(爽....咁樣有幾爽呀....)
"不如你快快比我野你.. 拿拿臨出左佢la.. 如果第日開學先黎. 就慘慘la"
(你走開D添呀!你野到我我就殺左你!)
"我想同你分享任何野"
(我唔想喎大佬...)
"現今社會上,很少人會未出的了"
(現咩今社會呀, 公民教育呀依家!)
"MODEL 我未比人識到"
(有人想識你我就幫你玩鞋!)
"我好聰明...醒到無人有"
(唔係呀....)

土爆濟神
搵樣佢可取既都冇
以前成打女友
仲要比佢呢個死豬頭趙完唱
比個咁既人趙完唱..
值唔值呀佢!
佢比人唱就差唔多
有人唱佢仲益左佢添呀!

唉...總之佢就好唔掂
唔只一次
同佢傾計
會令我忍唔住由心低裏面有種衝動想....串死佢!!!


土爆濟神SLOGAN:

"串佢 : 帶給我歡樂"

"串濟神, 拿拿林
唔好錯過上車最後機會~"