2006-02-01 01:50:22果子羊

2006 燒煙花坦克車飄移

我同和和年初二晚去左燒煙花
嘩~~ 好熱鬧呀!
和和話我上年只係夠膽去兒童區咋....
哼~!好叻咩 >.<
我今次都有去到大人區呀~~

我地買左好多煙花玩呀
見到人地都係玩D好燴既滴滴金
我地就買左D好靚靚既、好似日本果種滴滴金玩
好靚好開心呀~
我地將佢拎高咁樣睇
就好似天空放煙花咁
係只有我同和和兩個可以欣賞到既煙花~~

玩完呢個
我地就再買左一D三角形會噴野出唻既煙花
又有坦克車玩
鋪頭既人比左兩個幾好玩既蜻蜓
仲比左一扎燴滴滴金同更燴既蜜蜂炮比我地

我記得個三角形炮噴得好激動架
但呢個都係第二名咋
最重要係個坦克車!

"我唔中意你飄移!"
"我唔中意你甩尾!"

和和見到坦克車甩尾向返住我地既時候都好激動咁呀
哈哈~~~
好搞笑...
我地都玩得好開心呀!

我真係好中意果D靚靚滴滴金呀!!
我要同和和一齊玩!~~~~