2006-01-25 12:07:11果子羊

過去的片段

每次諗起或者講起我同和和既過去既經歷
我都係咁樂在其中
真係好想可以將所有我同和和既過去都錄低佢
得閒拎出唻回味一下
咁就好啦!
我一定會睇完一次又一次

每次睇返我地好凍咁夜"嗎嗎"等8號巴士
上左車之後和和追巴士同我講再見
同和和第一次o係觀光塔海盜船前攬腰睇煙花
去西灣湖第一次和和拖我手
每次同和和深情擁抱既時候
都聞到和和既氣味同呼吸

太多啦
多到都唔知講邊樣
好多美好既回憶
都係同和和一齊既經歷

經過呢D日子
令我更肯定:

"即使我身邊有再多的過路人,
我只求「你」在我身邊。
有你和我一起,
才明白 <微笑> 是和你一起時的特權。"