2005-12-19 20:35:30果子羊

what ever

好快我就會同和和去香港啦
我其實係好期待, 好開心架
不過又因為我
而搞到我地有D唔開心
我都好想去旅行可以開開心心
但好多時都係要o係呢D時候
我先搞到D氣氛唔係咁好

我有時會覺得開心既事
我冇資格得到
因為好多時都係因為我
搞到開心既事都變得唔開心


有好多野我控制唔到
唔到我話事
但就因為咁
成日搞到我地唔知點咁
我都好左右為難
我都唔想架
但我又可以點者
當我做我想做既野
屋企就會唔比我做
當我做我屋企要我做既野既時候
和和就會唔中意
咁我又可以點呀

我好多時都覺得
和和同我一齊會好辛苦
我都會好辛苦
你又要就我
我又唔中意你因為就我而搞到唔開心
好多好多野
另我覺得好多時和和自己一個都好過同我一齊


我都想你同我一齊既時候會開心
我好想努力去迎合你
但我又會有好多限制
當中我丞受左幾多
我都冇講出唻啦
咁我又好好過咩
我屋企就係咁樣
但我見到你因為咁樣而唔開心
我自己都好辛苦
我其實唔止一次o係度諗
我係咪唔應該同你一齊
你唔同我一齊
你又開心我又開心
你唔使理我屋企既野
我又唔使怕你會唔開心

我知講左好多野
好多相同既野
我不嬲都唔係好識點樣講我自己既野
我唔知點表達出唻
但我就係有好多野要顧及
好多野我知你係唔中意
但我可以做D咩
我只求你唔好因為我屋企既野唔開心
我都好想可以另我自己開心D
但我唔希望你成日想改變我屋企既野
你係唔中意既話
不如就一於唔好理
根本改變唔到D咩野

我唔知仲可以講D咩添啦
太多野啦
唔想再講
我好多時都控制唔到我自己既心情
我就係咁
我唔識扮開心
我因為呢D咁既野喊過幾多次
你唔會知