2005-11-14 04:19:00果子羊

美食節2005

11月12日美食節終開幕啦~
首先我同和和去左買新波鞋
估唔到原來對鞋著上去好睇過就咁望落去架
o係買鞋果度仲見到買鞋仔既BB添~
好可愛呀~~~~

面我就買左媽媽好中意既果隻香水(好低買架~~)
跟住我地大約夜晚8:00去到
嘩~~好多人呀~
我地睇左一陣
買左和和覺得最好味既蠔仔餅
坐左o係我地第一次去美食節坐既地方

果度愈夜愈多人
多到差D行都行唔到啦
因為多人
所以和和就用強勁既臂彎保護BB啦~ ^.^
我今次真係食左算多野啦
又有肉眼扖, 西冷牛排, 三件裝既燒餅, 紅梅cranberry fruitpunch
上次都有食既鴨飯同埋我好中意食既雞蛋布丁
和和食個布丁既時候
大叫"好味呀!"
哈哈~~~我果時好開心呀~
和和中意我買既野食呀~ ^.^
我話我都知道一定好好味架啦~
好香既蛋味呀~~~~~

當我地買緊野食既時候
到左9"00多D
突然一聲"bom"
煙花開始左啦~~~~
好開心,又好趕咁樣我地拿住野食去睇煙花
真係好靚呀~~~好開心我地可以又美食節又煙花呀~~
我同和和都睇得好開心, 太好啦~!!
我地食完野就去左玩遊戲呀~
和和玩左兩次射球
不過兩次都只得細獎
我地又玩左 fishing同拋銀仔
我見到好多人都拿住好大既公仔呀
o o ki des ne!!
但我地點拋都拋唔中...
我地走既時候
我其實係有D唔開心架
但我知道呢D唔係一定中既
所以都冇講出唻
(我唔可以咁任性架~~~ >.<)
我地走既時候仲見到Amy同Angela呀~
佢地岩岩先唻咋
果時已經11:00啦!

我去左和和度睇電車男
睇左一陣
3:00前就返屋企~
我真係玩得好開心架~~~~~ ^.^






p.s. 和和o係美食節有比燒餅鋪既油彈親呀
沁沁都好心痛架...一定會好痛啦......(!_!)