2011-10-24 20:49:58懶.熊〞♡

黎安萊姆斯-I Need You我需要你

黎安萊姆斯-I Need You 我需要你

I don't need a lot of things

我要求的不多

I can get by with nothing

甚至可以一無所有

Of all the blessings life can bring

 在生命中所有被賦予的東西中

I've always needed something

我總是還要些什麼

But I've got all I want

但我得到所有我想要的

When it comes to loving you

當我愛上你的那一刻起

You're my only reason

你是我唯一的理由

You're my only truth

你是我唯一的真理


I need you like water  like breath, like rain

我需要你 如同需要水 空氣 雨滴一樣

I need you like mercy from heaven's gate

我需要你就像是上天的眷顧

There's a freedom in your arms

在你懷中的自由

That carries me through

帶領我來回穿梭

I need you

我需要你

You're the hope that moves me to courage again

你是讓我重新燃起勇氣的希望

You're the love that rescues me when the cold winds rage

是你的愛在寒風暴虐時解救了我

And it's so amazing

這真是太不可思議

'Cause that's just how you are

但你真的就是那樣

And I can't turn back now

我已無法在回頭

'Cause you've brought me too far

因為你已經帶領我太遠的路程

上一篇:wish you were here