2004-07-03 21:52:46shan

瘦了

公公瘦了......

我都唔係好耐冇見過佢.
不過佢做完手術之後..真係瘦左好多.
就好似得返排骨咁..
見到佢咁..我個心都好唔舒服呀!

公公不嬲都係勁有活力個d..
又做義工周圍去唱歌..
依家連行路都痛痛地咁..
真係幾擔心..

琴晚去左探佢.
佢一見我地黎.又笑.
哈..覺得佢好得意....

2個星期後佢又返海南島喇..
有d唔捨得佢.
我叫mammy煲下d湯俾佢保下..
佢就話:我邊有時間..
唉..個一刻都幾唔開心..
於是夜晚我就係咁search下d網.
睇下有咩湯岩煲俾老人家飲..
搵左成晚都唔知煲咩.........激死左..

突然諗...如果突然冇左佢..
咁會點..................
我覺得好驚...