2004-06-24 17:20:40shan

誰對誰錯

次次都係我錯...

依家係你自己話出架..
唔係我迫你喎..
我唔該你可唔可以唔好次次都係咁呀!
夠了!
已經唔係第1次啦..
你自己唔得閒就唔好應承人啦!
我話你我覺得我冇問題喎..
依家你係"多次"甩我底咋!
你仲調轉頭用d咁既語氣話我..

你自己覺得自己係冇問題就okay啦!
你自己諗下啦..
如果我約親你.我都最後又唔去
咁你會點呀?
我覺得一次半次我仲接受到囉..
但係你依家咁即係算點呀?
我唔係全部時間都用黎白等你架..

我講完啦..
我知你又會話我呢樣個樣..
對唔住..
如果你覺得我話錯你..
咁你都可以唔洗理既..
可能真係我錯啦!sorry