2004-06-23 23:30:37shan

真正完結

今日真係真真正正考完個試喇..
琴晚仲擔心中文作文會死..
好彩今日我都揀到題目做.死唔去!
今日仲派左chem result..
都幾滿意丫..
因為進步左幾多下架.
雖然都依然冇咩溫..
但都冇事.....好彩好彩=)

本來今日話去bet度.
最後又cancelled..
連日被騙呀下..
唉..搞到我勁無奈咁係屋企..
浪費晒我美好的光陰..呼=====

6點做gym啦..
今日都淨係學左3部機咋..
但我都可以唔記得..
哈哈..最搞笑係...
我玩一個10磅既野..
但有個大隻人竟然玩130磅!!!!!
13倍呀!!!
我想講..我做10磅已經隻手震晒個d囉..
但佢竟然做130!!!呀!!!好驚呀~
我要努力先!一定要考到呀====


夜晚同chee去左樓下食野..
本身人地個人話陪佢..
點知最後都係要我..呵呵..
哈..又係咁傾啦!
好enjoy呀=)想知你多d ,,yeah!
11點到返到上樓啦!

又繼續我既icq...
哈..今日既icq都幾開心既..
知道左多d野啦!
希望你快d搵到一個STABLE架啦=)