2004-06-22 21:12:32shan

好熱呀

今日同我原定既節目完全唔同呀下..
本身又話打牌..
點知打唔成..
咁就改左淨係整tart.
跟住又cancel..
諗住去行街..
係就係行呀.不過一個人亂行囉..
今日hollywood好多人呀..
我都行左成2個鐘..行到我累死..
不過都幾開心既..

行完就去左食kfc啦..
出返個椰果紅豆冰喇.
好味好味..
之後出mk....
都係行左陣就返屋企lu...

今日係條街度勁想死呀..
d汗..............咦........

哈..明明我聽日都仲要考.
不過我已經咩都唔理lu!
好開心呀!
聽日有得做gym呀..
好緊張tim!!話晒都係人地第1次=)