2004-05-31 11:47:24shan

星期6..波都未掂就整親..
低b的!
諗住趕去睇跌打..closed..

星期日..第2朝.7點痛醒左
痛到行唔到..
勁驚.好驚隻腳斷左..
係咁諗埋d低b野..真係好驚..
食左粒藥..訓到9點.去睇跌打..
睇完仲痛..痴線的!
成日都只可以係屋企..
係咁訓訓訓..
最後因為太驚..所以要去照下..
好彩冇傷骨..唔係我真係死得!
係patpat度打左針..
就要再等觀察..
傷左後面條筋同knee上面的tendon..
11點幾返到屋企..
食藥.訓覺.

星期1..琴晚同左爸爸講我想返叫佢叫我..
因為想test chem..
我想知自己係咪真係咁唔識..
點知冇人叫我..8點起身..
baba打黎叫我落去睇腳喇又..
今次呢個都幾好呀..
俾佢按完都鬆左d..
由本來要勁曲既腳都直返dd喇!
佢唔止跌打.仲睇埋中醫個d架..
佢幫我把脈個d..佢話我心血少呀..
我都幾覺呀.跟住就話執d藥俾我煲..
oh....要飲苦茶了..
搞到10點幾..baba車回家..
吃野.......又有胃口了=)

謝dolly..
你對我有幾好..我係知架..
我知我有時都幾不知做咩..
不過..係我心中..你就是第1呀!
知道你好唔開心..
不過都仲可以安慰我..
哈...我地要一齊過這難關呀=)

謝小欣呀!
哈..謝你既msg啦..
我好快就可以冇事丫..

謝蛇...
sorry喇..又黎tim..
我會好好養傷了.
唔洗太擔心!

謝你啦!
我都知我成日冇黎交帶係差d架喇..
最多我下次焗雞翼你食喇..
見你咁唔抵得我食=p

原來真係到有事既時候..
先會知自己屋企人係幾咁好..
整到個日..baba為左等我.
自己一個人走左去睇一套佢竟然唔知講咩既戲..
佢話佢對呢d戲冇興趣..
哎呀..佢知我整到..就即刻走黎車我走..
仲開得好快..因為驚跌打人"山"左門..
點知都真係"山"左..最後仲要打的回家
整到個陣..我真係諗住唔去睇架..
依家屋企環境唔好..我唔想再要佢地用d咁既錢..
返到去mammy見到我咁..
佢都勁緊張叫我出旺角個個睇...
但係我同佢講冇咩事..
佢都係咁話我唔知係咪真係冇事個d..
係咁叫我睇..但我冇理佢..
第2朝太痛baba又同我打的去睇..
平時可以唔洗搭bus都唔搭既baba..
因為我又waste左錢打的..
之後夜晚我話我想去急症..佢又同我打的落去..
又交100元..又打的..
我見佢銀包得返100幾蚊....
我就俾左200佢..個200係我生日個陣佢俾我架..
佢開頭都唔肯收..不過係我強迫之下佢都收左!
細佬雖然前幾日整壞左我部digital,,
不過我見佢咁內疚..我原諒左佢..
一句都冇話佢..我諗佢之後都唔敢再用..
今朝..baba驚我腳痛..又叫我唔好返..
又車我落去睇腳..
又車返我返黎...辛苦晒...