2004-05-18 14:57:44shan

回復?

170504
成日係學校都係做compo.
其實如果我求其亂寫都可以好快搞掂.
不過我又唔太想.
所以都係用心d做!
放學返屋企執下野食埋野就去幫人補習!
頂丫!!!
條友又乜都唔記得晒囉..
仲要係講左好多次架喇!
講到我都唔想再講!
今日都唔太老脾咁話佢..
唉.我不嬲都唔係勁發惡個d架啦!
佢係都要搞到我話佢先安樂!
補完之後就要去練波了!
去左7仔買左1包朱古力脆脆同smarties白朱古力..
勁好味哦!
之後就搭38出發喇!
哈..一路食一路搭車係好開心架!
結果就坐左9個字車到達!

一去到就俾人地笑......-_-"
我都知係幾好笑..不過都唔洗咁耐呀嘛!!!
火幫我夾過個頭..
佢地仲係度話似舊屎!!!!!
哼!我係唔會理佢地架..
我覺得冇問題喎=)
今日又唔係話特別累既..
之後開game都勁開心呀!
打左兩球戰術幾靚!
開心開心=)
今日開波都勁有陰影......................好驚!
呼!
算啦..唔好理咁多..
慢慢來..自己知自己做緊咩就得啦!
12點幾先返到..很睏了!