2006-03-16 15:32:58小恩子

新Notebook

自從上個月做完
6-day pattern既印度,
我就同自己講返H.K.
一定要買部notebook!

上星期,
我膽粗粗咁係旺角電腦商場
一間叫"WISE明智電腦"既鋪頭,
買左部價值$10380既ASUS M5AE。

呢部notebook初頭我望埋去覺得幾靚,
薄薄地..都算輕,功能算唔錯,
於是好即興咁就買左返屋企啦!

返到去第三日正式開機用下,
點知唔夠一陣佢就長響"beep..beep"聲,
我心都震埋...於是就開D音樂,
希望可以cover左D beep聲,
點知都係唔得..

勁灰...
咁唔好彩o個五日standby,
唔知幾時要返工幾時唔駛,
所以攪到要陳生幫我
拎返去間鋪頭度整...
仲要去到之後,
D sales係度耍佢太極!
好明顯係唔想換部新機比我,
但係又攪唔掂wor..

本小姐已經好好人地托左個
超有禮貌既人去問,
班Sales竟然不知好歹!!
無錯!我係時候出動啦...
一係唔去,一去我絕對
唔會比佢地好過!

我第四日夜晚放工之後,
"充滿殺氣"咁行上去佢地間鋪,
(沿途既Sales都靜哂...係真ga!)
將成部機連盒放上佢張䒷,
沉住氣地望住賣呢部機比我個Sale..
我輕輕問佢:"哥哥..咁而家點先?!"

佢以為我想食左佢..
樣都變埋咁即應我:
"我..我都無話唔換比你.."

詳情唔講咁多..
總之最後佢唔係換個部新既比我,
而係全數萬幾蚊比返哂我!
(我諗佢以後見到我都調頭走,,^^haha)

^^haha...
好野!經過呢一次,
我就好小心咁問左
個精於電腦既朋友"呀輝",
最後就買左Samsung X06..

今次個Sales好老實,
仲再送多256ram比我tim!
我部機而家好勁呀!
有512+256既ram呀!^^haha

PS:下次唔敢咁衝動啦!^^heehee...sorry
累到陳經理七日內要走上去四次攪我部野..
真係好對唔住....><