2006-02-25 04:23:25小恩子

好時光

張相係我同Elmas今晚影架!
個個都話我地好似樣!^^hehee..

去完六日印度孟邁(Bombai),
我依然好鐘意呢間六星級既酒店,
但Service依然係..below average。

不過..^^
我依然好享受
呢幾日既假期!

撺身有mood就食個Lunch buffet,
我地有半價...無錯!係半價!
間Restaurant係廿四小時既,
想吹水吹到幾時都無問題,
永遠都唔會有好多好多人搶食,

(我自己一個食哂
放出黎既溫室荳苗..)

人生實在太美好啦...

有一晚我地成班食中菜,
嘩!個"差差廚師"太勁啦!
竟然能夠煮出咁美味既中餐!
小恩子比十個"叻"字佢!^^

有一晚食Dinner buffet,
"某人"無聊到將D砂糖撈落牛油度..
老總話:"Yee..你地好核突.."
我話:"其實可以當Hand cream.."
某人好驚咁話:"你想點?!"

(最後呢個理論係成立既..
留返D空間比你地想像"
嘿!嘿!

又有一日,
我地幾個坐Hotel安排
比我地既免費私家車
去度身訂做印度好出名既皮褸..
US50一件..
你無聽錯,真係咁平!
仲要係靚皮靚cutting!
今日做,聽日有!
問你服未?!^o^

尋日返到黎..
程機真係好累,
但我依然enjoy個trip!^^