2006-02-17 23:19:07小恩子

心灰

近期心情好灰,
係正式心灰o個隻...

或者我將件事睇重左,
但無奈已到了極限,
從未試過有呢種咁灰既感覺..

本身性格亦算獨立,
基本上生活上無乜
任何太大改變。

(以上內容同我另一半全無關係,
我地依然恩愛...hor!hor!^o^)

尋晚自己一個去同Auntie食飯,
餐飯食得好開心,
我地有傾有講~
之後上左佢屋企,
原來Uncle送左部呢期
郭羨妮賣得好行既"X魔師"
減肥腰帶比Auntie!
(價值$1380..)

我試左上身,
嘩!佢狂震震震..
都幾得意架!
仲會自動發熱,
如果真係有用既話,
都買得過...

呢兩日自己狂行街..
唔開心,好想送D野tum下自己呢...
最後我就買左個Burberry既粉紅斜✈袋..
三個同line唔同款既至愛!
(我真係好鐘意呢條line隻色...)

三月既roster出左,
我依然好努力咁
調機同D好姊妹飛..
如無意外,我月中應該
可以同Elmas一齊飛去LA搵小HIM!
Karis應該會第二日跟住到..
好開心呀...!^^heehee...