2006-01-31 17:22:05小恩子

新年快樂呀!

嘩~~~新年啦!

小恩子係度恭祝大家:
身體健康!心想事成!
一團和氣!事事順利!
學業進步!桃花運旺!
不勞而獲..^^haha..

大年初一同年初二我都唔駛返工,
所以就同往年一樣去左
我契爺契媽度拜年,
嘩!我自己一個食左隻半大鮑魚呀!
o個一刻覺得自己好豪氣呀~~~^^haha

之後去埋媽咪兩個契媽度拜年,
成日就係咁唔覺唔覺就一日,
差D係人地度訓著..

年初二,我同呀妹去左
好姊妹Karis屋企拜年!
我第一次見哂佢全家呀!
有大佬啦!二佬啦!
仲有Auntie同Uncle呀!
佢地個個都好好人架!

佢媽咪仲煎左好多佢
親手整既年糕我地食!
好好味架!我食左好多呢!
^^heehee...

大佬好攪笑!
買左新衫同新DC返屋企,
跟住即刻就試衫試機!
點知二佬出黎見到好鐘意件jacket,
即刻要搶黎著!
兩個廿幾歲既大細佬
就展開追逐戰!
最後大佬勝出!二佬扁咀..>_<

夜晚同經理去左巴西燒烤
食buffet睇煙花...
駐場band仲唱左首我點既
"Nothing’s gonna change my love for u"
我本身係好鐘意呢首歌..
佢地唱得都好好聽...極lum..

尋日全日我都好開心...
覺得自己好幸褔呢..

各位好朋友!
希望今年狗年個個都開開心心!

PS:大家發唔發覺我戴左眼鏡呢..?
唉...早幾日右眼發炎呀..
醫生叫我三日唔好戴眼鏡..
我諗都係唔好戴一個禮拜穩陣d...