2006-01-21 13:01:20小恩子

Career Talk

尋晚返左學校聽我o個科既Career Talk,
主要想分享下o係唔同行業
發展中同學既感受同工作範圍..

當然,都想去支持下
有份發表言論既"同學仔"啦!
坐係台下既我都幾留心ga..

間唔時望下其他師弟妹既時候,
都明白佢地傍惶既心情..
皆因年半前既我都曾幾何時
都坐過o係度聽..
當時既我對前路一遍模糊,
只係知就快畢業,
唔知點算..

想進修,又驚為屋企人增添負累..
想做野,又驚搵唔到一份有發展既工作..

問心..
如果去Disneyland做
室外既工作人員,
我真係唔甘心..
讀左咁多年書,
我真係接受唔到..

眼見過某D同學仔,
日曬雨淋咁係Disney工作,
我自己就覺得好可惜..
硬係覺得以佢地既學歷無需要咁樣..
但當然唔排除有D人係enjoy既。

尋日個Talk,
我覺得今屆既同學仔
比我地當年幸運得多,
至少有我地成班過來人
肯返去講下由畢業
到而家做到呢份工既歷程。
等佢地知道畢左業都
仲有好多成功例子既!

尋晚我無啦啦變左個超級小Fans..
好留心咁去聽我偶像講Talk..
前所未有咁緊張同自豪!
^^heehee...

今日係廿一號,
我又開學啦!
祝今年學業進步!^^