2006-01-18 02:15:48小恩子

"對唔住..我諗我未玩夠"

今日好好訓..
訓到兩點幾同呀妹出CWB行街,
係Sogo既OZOC撞到以前同中學
既一個師妹...(呀妹個同學)

本來都無打算行埋去打招呼,
因為我呢排好殘好tired..
唔係好想去應酬唔熟既人。

點知呀妹話佢同bf分左手,
仲要係無啦啦毫無先兆o個隻..
之前X’mas仲係好恩愛咁拍住拖過,
一齊左四年既一段愛情,
一個唔該個男方一句:
"對唔住..我諗我未玩夠.."

就係咁...分開左。

女方亦驚嘆自己異常冷靜,
但從佢面上既倦容都睇得出
呢幾日真係唔易過..
所以我決定安慰佢..
無謂因為自己殘同累..
就唔理一個因"莫須有"罪名
而遭離棄既女孩子..
(不過佢都總算ok..)

點解一段四年既感情,
咁容易就比其他人催毀..?
最重要係..
佢地四年黎都好恩愛,
完全係有plan定將來o個隻..

女方完全一丁點都察覺
唔到有第三者既存在..
係男方掩飾得好,
抑或女方唔敢敏感?
故勿論點都好..
結局都係分手收場。

思緒有一刻突然變得混亂..

都唔係第一次聽呢種"愛情悲劇",
但可能今次既朋友關係尚算近,
所以感覺較深..

Anyway,希望佢無事..
不過我依然堅信
我遇到既一定係好男人!^^
Hor hor hor!!^^