2006-01-14 21:10:31小恩子

國際結婚交流

注意:
此圖內所有物品均於
一天內購自日本..



短期內..
我唔可以再去日本!><

連續四日既東京+褔岡之旅,
令我既銀包"瘦身"成功..-_-
(亦買到哂係HK買唔到既靚野)

今趟除左買了不少靚靚product外,
仲買左盒Fancl既纖體飲品!
呢盒野為HKD13X 一鬆d..
我諗點都平過係HK買掛..
不過買比人既..都無乜所謂啦!

16/1好朋友Neko生日,
打算約埋幾個fd出黎食餐飯,
我就順便可以比埋上個月
去日本旅行既手信大家!
好靚ga...我都無呀...
成日都錫你地多過我自己ga la^^haha

煱仔話今日植樹日之後好"支力",
所以係屋企訓左成日,
我都係..今朝經台灣返HK..

四程機都玩得好開心..
我係咁整蠱個purser同其他同事,
佢地話會記實我個名,
總之知道我同佢地
一齊飛就即刻調走..
^^haha..問你死未?!

其實連D客我都有整..^^
Hor!hor!hor~!
派緊台灣入境表既時候,
有個女仔問我,唔係台灣人
駛唔駛填張form,
我當然話要填啦~

跟住佢個台灣bf笑笑口懶醒咁問我:
"台灣人一張也不用填,對嗎?!"
我(扮)好認真咁答佢:
"哦!你們要填的比其他人更多!
要填十份給不同部門呢!"
個客當堂呆左!跟住佢gf同我勁笑..
^^haha..正傻仔!咁都信..

尋晚係日本睇到一個節目,
叫"國際結婚交流"。
係兩pair唔同國藉既夫婦,
互相對調partner,
然後一齊生活兩日去體驗下
對方國家既文化同婚姻生活!

主角係兩pair分別為廿一歲(日本人)
同三十幾歲(美國人)既couple,
我初頭睇極都唔明發生咩事..
只知一個廿幾歲既男仔同個
三十幾歲既女人訓埋一齊,
跟住有個廿幾歲既女仔
就同個鬼佬一齊訓..

到最後先知發生乜野事,
因臨尾佢地各自返去對方身邊..-_-
(加上有個日本同事講返我知)
日本人有時諗既野都幾..騎呢!

佢地賣出埠既日劇雖然好睇,
但自己係日本都好多
"不知所謂"既節目..
過左十二點鐘之後,
好多騎呢劇集or
節目都變哂三級片..
(連廣告都三級...-__-)

套套唔係露點就攪野...
仲要係同佢d日本三仔
四仔Cartoon一樣,
係又黎,唔係又黎...好低能!

Anyway,
雖然佢呢方面係比較難接受,
但無疑佢既product的確令人難以抗拒...
^^haha...我投降!