2004-12-05 16:02:05小恩子

浪漫..羅馬

"羅馬"~~~
做左廿幾年人都冇諗過自己會有機會去...^^

我上個月尾由HK行左14個鐘頭去到Rome,
仲撞返同我一齊去Amsterdem既呀頭!
佢好錫我呀!仲想介紹份好工比我Mummy做,
真係好好人...係馬來西亞人黎ga!^^
機上有一對廿幾歲既HK情侶,
幾羨慕佢地去羅馬拍拖呀..真幸福...

朝早七點幾到,一落機凍到傻左..
個機場好簡陋,之後坐crew bus返酒店,
幸運地約左個J class既crew(Alice)一齊出去玩,
佢之前黎過,好好人咁肯做導遊帶我呢兩日周圍去!

訓到一點鐘坐車出去,
Alice帶左我去一間好好味既餐廳食lunch,
我地呢兩日都係食意粉同Pizza,
但真係好好味...
原來Italy整既意粉同我係HK食既好唔同ga!
其實我係HK真係唔鐘意食意粉,
但去到Rome食既意粉真係好唔同!
口感同味道都正好多!
意粉煙煙奀奀,調味醬汁又香又濃..
我食左好多呀...

食完就當然周圍去遊覽,
去左D好有名既Museum參觀,
佢地既Art同Culture都好靚..
所有building都建築得宏偉,
當你真係企係成座building前面時,
你就會feel到以前D人真係好叻好勁...
唔明點解佢地可以build到成棟野出黎~~

做企係"鬥獸場"出面,
令我幻想唔少以前人戰打鬥娛樂大眾
既片段...因為時間關係,我冇入到去,
但都感受到以前殘忍既氣氛...

我都去左梵帝崗既"聖彼德大教堂",
真係好大好宏偉...
入到去簡直覺得返返去
唔知幾多世紀既時代,
壁畫同各類手工造成既物品
都非常精細同迫真!

不過我最驚就係放係大壁畫下面既
玻璃棺材...
裡面係放左歷年來教宗
既遺體,距離都算接近..
但係我唔明點解呢D神聖既野
都可以比遊客任影唔嬲...
個個用閃光燈係咁影!
我個人覺得好唔尊重lor!!
我影左幾張壁畫,但冇影到佢地既遺體,
雖然好似有d可惜,但我真係覺得好唔
respect呢D死左既先人...
影左又點..?死屍好好睇咩?!
我覺得應該係心裡面懷念,
有心睇既就親身黎教堂,
唔應該可以比遊客亂咁影,
D人直程係用埋腳架去影D遺體!
遊客有病!教堂既人都有病!>.<

之後我同Alice又周圍去食同睇野,
坐下火車行下街,
夜媽媽仲去左間出多整Home made雪糕
既鋪頭買ice-cream!
坐係一間Museum出面既噴泉廣場邊食邊傾計!
好開心呀!又浪漫wor...
傾傾下先知原來我同佢係同一間中學gar!!!
原來係師姐!^^haha...勁攪笑!
佢早我幾屆,做左呢行四年幾啦!
佢仲同我分享左好多呢行既經驗tim ar!
我地乜都傾一餐,真係好開心!

除左training既同學仔,
我諗佢係我入左呢間公司之後,
第一個真係會用心去想同佢contact既人,
我同佢真係住得好近!一個灣仔,一個銅鑼灣!
真係好好好開心...

臨走前一晚,我同佢去一齊去左
間露天餐廳食Dinner,
有人係度邊彈邊唱...慢歌同輕快都有,
好Romantic,如果係一對情侶可以
咁樣係度食Dinner,簡直就perfect...
我地都希望他朝有機會係咁...
而家...攬住對方先啦!
^^haha...

我仲去左許願池許願呀!
個願望就係...(secret~^3^)
個許願池好靚gar!
好彩唔算多人,
都影左唔少相ar~
同"畄上雲霄"影既差唔多啦!
(記得我臨上機之前既下晝都去左唱Lunch K,
唱"我不愛你",特登想feel下羅馬既景先.."

雖然只係留左兩日,
但Alice已經帶我行左好多
要去既聖地,真係好彩有佢咋!
我仲買左件大褸(Euro 50)送比呀妹呀!
意大利既褸款同料,仲有cutting都好靚,
呀妹超級鐘意件褸呀!^^haha...勁開心!
我自己反而冇買野!自己食同玩就捨得...^^haha

夜晚雠有同Alice一齊行Rome出名既
"名店街",
"Dior"係我最鐘意既牌子!最鐘意佢條粉紅色line!
"Prada","Gucci","LV"...我就麻麻...
但當然我冇買任何野啦!
有時拎件衫出黎睇要成幾萬蚊,
我真係忍唔住笑左出黎..^^haha
點解可以貴到咁既..?
著左會飛咩?!
或者可能好似Emily話我知LV咁,
可以防火呢...
即刻想叫D同事燒下佢個LV袋,
睇下係唔係真!!^^heehee...

第二朝飛返HK,
只係10個鐘jar!!!Yeah~~~
今次去同返都好順利,
冇乜遇到Turbulance,
Thx God!

PS:今次既羅馬之旅,
真係好開心呀!睇野食野買野都好正!
但我覺得最開心係識到呢個好心地既師姐!