2006-09-21 02:46:21口厘

上電視@0@?

hk open中於打完啦~最後都係香港既胡兆康勝出~中間睇得勁緊張
尤其係睇住栢夫斯打300分個盤~我地睇既都咁緊張...唔知佢打緊個陣係諗緊d乜既呢...@@

完左之後夜晚去左banquet,好好彩咁栢夫斯竟然同我地同枱食飯~聽佢講野都幾搞笑~haha
成晚既抽獎...我地abc club既淨係抽到兩件衫咋....仲要淨係得m size...

成晚高潮都係呢個歌唱比賽~~阿ting唱歌又真係ok喎~最後仲win埋tim
不過最搞笑都係轉神都上去唱(一個平時傻更更...成日俾人串既人)...唱唱下andrew(即係我地既教練)仲拎埋胡兆康隻奬盃上台頒俾佢~~勁搞笑~haha
海外球手都唔輸蝕~~響泰國友唱緊個陣拎埋條大鎖匙上台玩(條大鎖匙係響比賽期間第一個球手打到300分既獎品~>一架車@0@)

散場之後同大嫂大佬stevebobomichell佢地落去mk繼續唱k~~
見到泳兒呀!!!!!!其實只係andy既fd黎...不過個樣真係9成似囉@@

唱到3點幾4點走人~落去食少少野~同時係向andy逼供~哈哈

6點正就番到屋企lu~~架亡命小巴都ok亡命~半粒鐘都已經番到上水~中間仲要行埋大埔啦tim~正

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟住第二日就落左黃埔睇abf-tour

落到去岩岩開始女子既semi-final
仲等我上埋電視tim...皆因呢個亞視有直播呢項賽事
即刻好多人打黎搵我~haha

到睇男子final個陣諗住企後d唔使上鏡嫁喇...點知後尾呀sam話番俾我知..個個位仲上鏡...球手企上approach後隔黎既就係我啦=_=!!

不過最好睇個場唔係final~係男子semi-final jeffery對康仔個場~
康仔臨尾連起五隻全中~jeffery打到第十格如果補中唔到既話就要輸啦~最後康仔打到23x都要輸俾jeffery24x

睇完仲痴埋車坐落美孚tim~~正~~wakakaka

仲得到steve拎番黎既abf-tour polo~~~so good~=v=

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

但係星期日既league..唔知真係open後遺症丫..定點...
我同呀sam都打到好灰...haha

要快d搞番好套form先..
好多應該有既野冇左...
錯既野就多左...

努力練波~~=00=
不過都要抖番足d先~如果唔係冇精神既話..真係打幾多練幾耐都係冇用..
2006-10-05 09:00:30

你又失左蹤?? 真係越黎越懶打日記啦~~~~XDDDD