2006-05-29 00:07:47口厘

Swing

星期五
===
星期五晚練波中於可以唔使遲到啦~haha~~
因為前兩次都係因為要ot所以要遲左半粒鐘先去到..扣哂d印象分~_~

呢晚開頭都係由我地自己打~~佢地班教練就企埋一邊傾野~
跟住打打下叫我地去影片...正s...正當我地都練緊野未知自己做緊乜既時候去影~haha

跟住佢地睇完就同我地每個人分析番~我地究竟打成點~邊度做錯左要改~邊度係做得好既~

佢同我講都唔係好多野~~一行埋去就”very good”..(佢差唔多對個個都係咁講..都唔知真定假- -”)...跟住就話我個swing太高~要低番d~~同埋個downswing用太多力~要free番d~主要都係講個swing~反而footwork就冇乜點講~@@

聽完就繼續練波啦~~首要目標係swing低番d~~
個feel勁怪~haha~個feel好似冇swing咁濟~XDDD
不過都未係球球做到佢既要求~downswing個度仲奶野..基本上冇一球做tim~haha

練完波同佢地食埋飯就走人lu~
番到屋企~勁眼訓...
遊船河
===
今日番工都係做housekeeping既野...
摷到好多陳年舊job但仲未做完既野出黎~~haha
快鬼d清哂佢先...唔可以再hold咁多野=.=

正~!!從未見過自己既枱面係咁空曠嫁!!@Q@
希望唔會好快就亂番喇~~要keep住~haha

放工去公司既活動-遊船河!
真係...好玩到呢....呢...呢...呢....
隻船...搖曳到呢....呢...呢...呢....
煙花...好睇到呢....呢...呢...呢....

呢次旅程...真係..呢...

去完響tst食個糖水就搭火車番屋企lu~~
星期日
===
今日訓到12點幾先起身...
搞到累埋呀sam練波遲到tim...so sorry~.~

今日練波主要都係feel番swing既高度~keep住~
但係今日好似除左呢樣野..冇乜其他野練到~
仲有5堂咋!!

練完波去飲個茶~飲完都差唔多6點lu~
跟住揪番粒波落迪高~費事星期二打波又要揪番工=_=
落到去勁想打番一兩game...但係又要趕番去上水做節喎..

咁又放完一日假lu...
番多兩日~~再放~~kaka!!