2004-10-06 22:57:22Senses

繼續更新+近來的我

我又好耐冇更新過呢度啦,首先要對大家說句對不起!一個網頁唔更新,好自然就冇人會繼續黎。網主我亦深明呢個道理,此道理就是因果關係,有呢個因,就有呢個果,但卻不斷又不斷有人去犯同一個錯誤。以前我站在一個小網友既角色去睇人地既網頁,心裡面不時咒罵一些唔更新網頁既網主,而家回想起都覺得好笑,原來一直咒罵緊既係以前一個無聊小網友=自己囉!不過我又會開始繼續在這裡寫下野了,因為我已放棄左一隻佔據左我很多時間的online game!

講講我自己近來怎樣吧,相信一些最近沒聯絡我既朋友會想知道呢^^!8月中既會考放榜,拿到成績單,望一望result 係12分+英文fail,英文不及格是我意想不到的,加上一些阻滯,最後搵唔到學校升中六…當時既感覺就係前路頓然一黑,我跟住應該點做?找工作?我就係唔想咁快再投身社會才考這次試吧!找私校?呢個意料唔到既事情點會令我有準備錢去交學費?最後因為得到親友既協助下,我選擇左後者,因為自己總唔想白費之前難得的努力!

但一個更意想不到的事又再發生,呢間學校既屯門分校已經冇哂位!因為我聽到一d既消息,話因為下年會考的課程會作出比較大既改變,所以好多好多與14分很接近既考生,都已經唔選擇重讀,紛紛走到一些名氣低落既學校同埋私校去升f6;所以連往年一向無人問律既蔗渣,今年都搖身一變變成身價昂貴既燒鵝!(黃輕貴?)最後此學校話見反應熱烈,九龍灣加開最後一班(最後...--;),而當時只係8月19號!咁我就係一個無可選擇既情況下,無奈接受安排,到遙遠既九龍灣返學了。

從小到大都未試過要到一間咁遠既學校返學,小學呢我就讀何日東小學,如果知道我住邊既人一定知道有幾近,只係3分鐘既路程;中學就遠d,呂祥光中學,都只係8分鐘路程,但係我記得自己曾經咁都有過怨言……一向都唔慣既我早起我,而家日日要由新界西坐車到九龍東,都咪話唔野少ga,每日來回都已佔了我接近2小時了!雖然係辛苦左d,但係我既埋怨竟然冇想像中既多喎~連自己都不敢相信!反而擔心既係車費問題,屋企會唔會負擔太重?所以而家日日都慳慳慳,睇黎我真的長大了點!- -

而家與同學相處總算不錯,沒有想像中的太差,不過班中很快就有幾個人走左,使到原本只有29人的課室更加少人,但氣氛總算不錯啦。不得不提這所學校因為只係補習學校,已經冇咩以前既校園氣氛,連所謂的班主任我都只見過一次,因為佢教既係我冇修既econ,所以到目前為止除左老師教得唔錯,同學相處唔錯之外,都冇乜其他特別要提及既地方。

我知道9月時成日打機忽略左個新聞台,忽略左大家,唔好咒罵我呀~我會補返數ga!(謎之聲:聽住先啦!)