2012-01-10 19:00:09小小蜥蜴

倒數35/100天:明日 の 午聚飯局

中午渣車返工時,joey what apps我,問聽日後日中午好冇食飯。我打開saisuke睇左更表,答佢聽日中午可以,或者後日夜晚。佢話要問埋ana先。我覺得怪怪地,以為得我地兩個人而已,仲要joey講明是ana指明想見我。突然之間內心湧出了強烈不安,因為之前在其他地方聽左關於佢d唔開心既野,我好驚佢會親自同我傾,我唔想我既意見會影響佢的做法,或令佢更加唔開心。其實點解我會甘諗呢?雖然我平時幾中意聽感情既野,但可能對住佢既case比較複雜,完全一籌莫展呱。又唔通我唔當佢係朋友?顯然又唔係。。。

但原來我再諗深一層,心厎裡非常害怕遇上佢同樣問題,所以避開。我要點樣先可以趕走這種負面潛意識??