2011-12-30 20:52:05小小蜥蜴

倒數24/100天:blog友檸檬bb女

其實一直都想在這個倒數系列中,開一篇blog寫下關於檸檬bb女,適逢今天她剛剛把我加進msn,就從這裡說起。我之前都主動add過她,但原來她用的是另一個email account,唔怪得沒反應啦。

在最初失戀的日子裡,心情很落寞,經常都想找人傾訴,在收到很多安慰之後慢慢平靜下來。那時我並不急於認識新男友,我反而更想在自身裡面,總結出那一段感情的失敗原因。偶爾看到一些勵志性文章,聽作者講述自己失而復得的感情經驗,對於我的啟發作用比較大。

檸檬bb女寫的"甜甜幸福感",正好給予我這種力量。最記得是她講的 "鬆開抓緊往事的雙手,只要願意讓痛苦擦身而過,無緣份的兩人,將會在人生另一段路上,
各自成就兩份幸福。" 只是零點一秒的時間,我就因為看到這幾句話感觸落淚。。。

身邊跌低左起唔返身既人何其多,我超驚會陷入這一種惡性循環。甚麼成就雙倍幸福是很遙遠的事,但放手,放低一切所有,讓痛苦擦身而過我總能做到吧。她寫的每一篇blog我都有細心看過,有些還反覆看了幾遍,驚覺雖然是兩個世界的人,但有人同我經歷咁似,尤其係段關係去到尾聲時男方所用既籍口同手段,真係好難令人釋懷。

愛與不愛,分別很大。現在回頭看,當時男方根本俾左好多分手暗示,只係自己仲想挽留,傻妹到爆姐。。。到真正意識到所有野都唔可以再返轉頭之後,我地過既生活模式仍然十分相似,不斷地約會的喜悅與挫折,阿媽既說話令我一d都唔覺得佢可以設身處地幫我去諗,噩夢見到ex仲好憎佢之類。但時間一長,就好似我某位曾經重要的朋友所講,"最終有一日你會發覺自己咩事都冇。"戈刻就痊癒晒。

人生有起有跌,不知不覺中,你的blog都陪我渡過左兩年時光,這裡真的要謝謝你。眼看兩人由極度傷心失落,到再發展一段新關係的患得患失,到著手籌備不到半年之後的婚禮,真心恭喜你,你一定要幸福呀。

檸檬bb女 2012-05-16 15:24:21

好開心~ 見到你呢篇blog!
因為我無諗過自己既blog可以咁影響另一個人!
而且重係一個好好既影響呢!
我相信大家都一定會好幸福!
我都好高興可以認識你呢~ 朋友仔!! :)