2006-01-04 23:54:24孫女秘書

14/12 爆爆日


今日好艱難先約到爆爆! Yeah~ 我地今日出黎o既目的最主要係見見面同埋要買X’mas gift俾男朋友! 爆爆諗住買冷衫, 之前我去Tommy Hilfiger 睇過,都無乜特別! 都好驚唔夠時間搵!好在我之前o係Polo見到有V領冷衫! 於是今日lunch time 我自己走去Pacific Place 間Polo度睇左先! 再打俾爆爆!

而我心目中有2個idea, 一個都係冷衫,另一個係公事包同皮帶! 爆爆覺得聖誕送冷衫會好d,有冬天feel! 好啦! 聽哂你話! 所以我地2個一齊去搵冷衫!

放工後,我地決定先去Pacific Place 度睇左先! 何小姐啦! 整跌人地件衫o個張紙3大次! 我地2個o係度爆笑, hahah!~ 跟住我地決定問下sales銅鑼灣Sogo重有無貨,因為我地打算落銅鑼灣睇埋其他先! In case搵唔到,咁就買呢件!

去到銅鑼灣,一出去已經聽到打鑼打鼓,原來係世貿人士示威! 嘩,我地好威呀…d人話唔好去灣仔銅鑼灣,但我地都照去,重要跟住d示威人士尾行..hahaha!~ 我地為左呢2個男人冒險..佢地應該要對我地好d呀!~ :p

行過好多間shop,結果都係覺得Polo o個件最靚同埋質地最好! 於是我地返去Polo,我地2個都係買左V領冷衫,爆爆買左件海籃色的,我就買左灰色! 個男sales 好nice! 我地又三心兩意…又驚size唔o岩…好難決定…但佢都招呼我地! 可能因為何小姐大駕光臨啦!haa~ (點解我要成日提住何小姐? 因為呢個咁斯文o既名同佢實在係唔多襯..大家未見過佢 “dum袋” 同埋佢咆哮o個樣….kekekeke…死..又會俾人打..ahhahahahaa)

最後我買左件大碼俾佢!~ (o岩身…Yeah~ 呢個女朋友真係好眼光..kekkee…爆爆..又讚自己了…kekeke)跟住我地去世貿附近的板前壽司食飯! 哈哈! 我地2個係壽司怪, 次次我地食飯,都係去食壽司!! 哈哈哈! 板前真係好好味啊! 繼元氣同羽壽司之後,我地又可以多一個食壽司的選擇呢!好野!

多謝爆爆送俾我o既生日禮物! 係一對Chips’N Dale公仔咕ɔ! 好可愛呀!~我已經將佢地放o係我張床度啦,陪我一齊訓,嘻嘻!傻妹,我都想像得到你同hogan買呢個Cushion 的情況! 因為你驚我一早已經買左,但又好想買俾我,三心兩意個樣一定好攪笑! 我想像緊Hogan個好無奈o既樣呀..hhha(爆笑)

食完飯,我地2個一齊搭車返屋企! 每一次爆爆落車之後,我地就會即刻打俾對方,一路傾住電話!直至爆爆安全返到屋企為止,我地先肯收線! Hehehe! Sister!~ I Love You! (Les..hhahaha…講笑)

今日真係好開心,我地2個真係好多爆笑場面,但因為有人話唔可以o係我日記度提起,同埋唔准o係佢留言版度講,所以都係唔話俾大家知爆爆有幾瘀! (哎呀,爆左佢個名出黎tim…hahahahahahaa)

(佢一定又o係度咆哮了)