2005-12-21 09:11:05孫女秘書

11/12 *~4人深圳一天遊~*

今日又去玩啊!我,Kevin,阿儀同埋Patrick一齊去深圳按摩呀!~ 好野!!!!!

約11:00am 等, 去到深圳都已經12點! Wa~ 先去醫肚先! 我地本來o係羅湖城一間酒樓食,..結果..haha....好瘀地...我地去左 “天上人間”oh! 正確應該係 “西湖春天”! 天上人間係一間disco黎o既,Patrick因為記錯左,2個名都好有 “意思”架嘛,佢攪錯左, 於是佢因為呢一樣野俾我地笑左佢成日,哈哈!!!成日話佢係常客,大客仔...kekekeekekekek~~~~

醫飽左個肚之後,就坐的士去東門! 我成日跟daddy mummy去東門,所以我都好熟路了!!hhahha~ 不過都有少少驚,因為d人成日話東門好雜! 不過我地4個人都唔會有事o既!!~ 行左一陣街! 四點幾就去Derric介紹的“鴻泰陽”按摩了!

呢間野都好大架,有3層高! 裝修好靚....好乾淨!~ $138包2小時按摩,桑拿,按摩池,自助餐,桌球....飲品連生果! 放心,桑拿o個d,我地係分男女賓的! Haha!~ 我地分開先換衫沖涼,然後著住套類似睡衣的物體去大堂會合!

大堂有好多張按摩椅連獨立LCD TV!~一路嘆緊杯凍檸茶,一邊睇TV!~ 好舒服啊!~ 跟住我地就上上面o個層按摩啦! Wa~ 裝修得好靚,環境好靜,好似去渡假咁!~ 真係舒服啦! 按摩完我地去食佢地provide所謂的buffet!~ 當然,大家唔好expect too much!~~ d人麻麻地! 之後…本來我地重想玩多陣, 但因為一個 “突發性”的原因, 攪到無得玩! 啍…!!!

咁未唯有死死氣搭的士走囉!~~~不過今日真係幾開心!!