2005-12-17 00:27:15孫女秘書

8/12 X" mas Disney (上) ^o^

(Photo: Mum & Daddy Playing 巴斯光年,打怪獸 ahhaa~)

Yeah!~ 連續請了2日假期! 今天我又去Disney了! 好野!!! 上次都未玩得夠,今次點都玩番夠本呀! Yoo~

10am入場,感覺無上一次咁趕! 因為我地都已經玩過哂,所以今日我地好輕鬆地玩! 入到去,好靚呀! 已經佈置了好多Xmas裝飾! 有一棵好高o既聖誕樹! 好靚呀!!!! 跟住就見到我最鍾意的Chip’N Dale! 唔駛問啦,即刻飛埋去影相先! Yeah! I Love you!~ 跟住去玩巴斯光年! 唔駛排隊,我地重玩左2次! 好好玩啊!同爸爸媽媽佢地影相,好攪笑!佢地好似一個大細路!

然後都係玩games 啦! 今次我同Kevin玩左2次space mountain!~ 好刺激呀!~ 今次坐車頭,wa~好玩呀!~ 跟住同灰姑娘, Minnie 佢地影相! D staff 好好人,當我同Kevin 行過堡壘時,佢地主動幫我地影相! 個view好靚啊!

Lunch 我地又係o係o個間Corner Café食..食左個cheese cake!~ 好味!~

…續…