2004-12-08 01:15:19羅支威爾

IVE-LWL_chris wan篇

講到ive, 點少得chris wan呀?!
chris wan, 第一年見到佢, 就好似見到今日既馬神一模一樣, 個樣又係好戇居, 著既衫又唔合潮流.不過佢同馬神唔同既就係.佢好鍾意睇漫畫同赤川次郎架.好多關於漫畫既野, 佢好多都知喎, 仲有佢好鍾意買game書.期期都會買一兩本咁喎.咁結果呢佢就日日都唔食lunch走去慳個一幾十毫去買書囉..
咁但係我發覺同佢其實都幾傾得埋既.起碼宜家佢走左, 我仲會同佢聯絡一下.雖然唔係定期見面.同埋以前佢同呀傑呀安傾計, 佢一發火就要話喊打喊殺.攪到呀傑真係驚左.而cathy呢個無厘頭有時都會話下佢.chris wan真係會打佢. 不過咁呢樣就係佢既性格.仲有佢有一樣野好快架. 就係行路, 我不知道他是怎麼一雙腳似的.可以咁快.......試過cathy曾經咁講過, 話有次搭巴士返學校途中見到chris wan, 佢係樂富圖書館剛剛出來, 咁但係佢行路既speed竟然同架巴士一樣咁快......為左證實係唔係真既, 我曾經同chris wan一齊行得快, 點知佢唔使用5分鐘都已經由學校返到去九龍塘mtr.我記得我仲要跑下跑下追住佢至跟到囉.可想而知佢既程度.
今年佢走左唔讀書囉,係元朗搵到份要返工廠既會計.佢說呢份工唔係好辛苦.可能佢係a/c三寶啦.咁仲有佢係由8:00做到5:00囉......都要幾早起身.見到佢幾好咁, 真係有時諗下究竟下年讀書好定做野好?!