2010-08-15 15:51:31KK

8月絮語

睇返上一篇三個月前打既note,發覺自己當時錯怪左袁志華先生,最後我發覺其實佢係一個天大既好人,一個對教學充滿熱誠、令學生獲既良多既老師... ... 好,廢話講到呢度。

 

一號,第一次好認真咁無原因地專登去睇一套舞台劇,《魔鬼契約》(浮士德的哀歌),尖沙咀文化中心個場好大,接近滿座,但偏偏我坐o個行就幾乎無人,哈。香港話劇團既表演好出色,對白富文學色彩,劇情比到人好多反思。

到底人生追求既係咩呢?名譽、金錢、權力、愛情?我地其實係咪一直都鍾情緊七大罪?好多好多無答案既問題… … 但完左場後,最深刻既重有個度既冷氣好凍,好後悔無帶多件衫

 

二、三號,資訊日。近兩年既IDay,氣氛每況愈下,唔知係咪同多左新鮮人使用網上登記有關。兩日都留左oHysan Hall tour,其中一個指定必遊之處係天台,帶住freshman行上天台睇日落,真係好靚好靚,然後發現,我住左o係度兩年,其實都無點上過天台睇風景,浪費晒。呢兩日令我留意返Hysan好多可愛既地方,不過今個星期尾就要搬走喇(下個sem exchange),忽然間有d唔捨得,話晒係度住左兩年,有少少習慣左呢種生活。

 

四號,第一日好正式咁返另一個暑期實習,行業係地產。朝九晚六,好辛苦,有d唔慣,就當係比個機會自己接受考驗啦!

 

 八月,天氣熱到令人發顛,可能係咁,天氣都唔正常,成日落紅色、黑色暴雨。

 

開電視睇新聞,天災年年都有,但今年中國既水災好似特別厲害,係氣候變化影響抑或係水利工程問題?無答案既問題... ... 有既,只係一堆堆傷亡數字,看得多了,會讓人麻木,生命,在災難面前,只剩下一個個冷冰冰的數字,其他的,都沒有了... ...


十四日,從住了兩年的Hysan 搬回家,確實有點不捨。不捨得的,還有很多。但我會回來的 =]