2005-01-14 20:51:08steve

歌唱比賽






















好多謝陳霆, Brain, King楊,Gigi, Kit,阿文,大蝦沙律,tim同埋紅社唱house既同學!

感謝陳霆: 你的堅持同執著是沒有白費, 我地對live band既堅持, 對音樂既堅持, 已經由你既雙手證明左la!
同你羅獎個刻, 真係百感交集, 諗番第一日係camp識你19/8, 大家只不過相對無言, 短短年半, 點都諗唔到我地最後會係舞台遇上!
"男兒有淚不輕彈, 只因未到傷心處" (你知又係霸王ga la)
相信你果日既眼淚 背後真係有好多付出
多得你的結他solo, 令音樂生色不少!
感謝Brain: 你拺既"you give love a bad name" 真係好arm 我地唱
你d鼓真係進步好快 我地以後都要繼續shot through the heart!
感謝King楊: 果日無左你既bass 搞到陳霆彈爆左條線 你真係好重要
感謝Gigi: 識左你其實得果兩個禮拜到 你既心機無白費到 約定長留心中
感謝Kit: 你咁忙都抽時間黎 努力過程 別理得失
感謝阿文(彈琴): 你真係好勁 無一part難到你!
感謝大蝦沙律: 阿文 我地大把機會!
感謝tim同埋紅社唱house既人:同你地一齊練歌好relax 好warm 時光短暫但快樂!
感謝工作人員
感謝西九龍!

回憶總教人回味
頒獎一刻 沒有半點感覺 可能係之前既比賽冷靜掩蓋了感情
現在想起來 仍猶有餘悸 卻感觸無限

世事煩瑣難辦 唯有音樂大同!