2008-07-18 15:50:00Vance

Dont Look Back In Anger

 
Slip inside the eye of your mind
打開思想深處的眼睛
Don’t you know you might find
你難道不曉得你可能會找到
A better place to play
一個更好玩的地方
You said that you’d never been
你說你就是不曾到過
But all the things that you’ve seen
但所有你以前的見識
Slowly fade away
便會慢慢地消失不見

So I start a revolution from my bed
於是我從我的床上開始翻轉一切
’Cause you said the brains I have went to my head
因為你說的我的那種狂想沖昏了我的頭腦
Step outside ’cause summertime’s in bloom
花開中步入盛夏時光
Stand up beside the fireplace
站立在壁爐旁邊
Take that look from off you face
收起那樣的表情
You ain’t ever gonna burn my heart out
你從來無法使我的心燃燒起來

And so Sally can wait
所以Sally可以等
She knows it’s too late
她明白一切已晚
As we’re walking on by
因我們不停前行
Her soul slides away
她的靈魂正遠去
But don’t look back in anger
但不要憤怒回首
I heard you say
我已經聽到

Take me to the place where you go
來帶我到你要去的地方
Where nobody knows If it’s night or day
那裏沒人知道白晝黑夜
Please don’t put your life in the hands
請不要把你的人生寄託在
Of a Rock ’n’ Roll band
Who’ll throw it all away
那種會把它完全拋棄的搖滾樂隊手上

I’m gonna start a revolution from my bed
我要從我的床上開始翻轉一切
’Cause you said the brains I have went to my head
因為你說的我的那種狂想沖昏了我的頭腦
Step outside ’cause summertime’s in bloom
花開中步入盛夏時光
Stand up beside the fireplace
站立在壁爐旁邊
Take that look from off you face
不要做出那種神情
’Cause you ain’t ever gonna burn my heart out
你從來無法使我的心燃燒起來

So Sally can wait
所以Sally可以等
She knows it’s too late
她知道一切已晚
As she’s walking on by
於是她轉身離開
My soul slides away
我的靈魂也遠去
But don’t look back in anger
但不要憤怒回首
Don’t look back in anger
不要憤怒回首
I heard you say
我已經聽到
At least not today
至少不要在今天

下一篇:Don’t Go Away