2004-06-19 02:01:41虹虹

情緒化的我

朝早十二點先起身,足足訓左十二個鐘頭,勁呀
原因係尋晚訓得三個鐘囉…訓完覺得條頸好痛呀,痛足成日…慘

點幾鐘約左小利同小肥o係市中心等啦,佢地篤完波
(小利:sorry呀,電話到冇原因地發你脾氣…我自己都唔知仲乜…)
三條友去大姆指食飯啦,個炒烏冬好好味呀,但我又好憎湯烏冬喎,哈
食完飯就諗住睇戲啦,梗係睇"我要做MODEL"啦,都冇野好睇喇
五點半先開場呀,咁我/阿圓/小利/小肥冇地方去,最後就決定篤波消磨時間啦
我同阿圓就慘喇,又係坐囉……開場之前仲有時間,
就去左食野啦,豆腐花好好味呀!^^

"我要做MODEL"都幾好笑架,最正梗係唔係鄭中基啦!
而係森美同燦森,哇哈哈哈哈!燦森不嬲都正就唔使講啦,
但森美瘦左好多而有六舊腹雞就真係正到爆囉,無法抵擋呀!YEAH
愛上森美呀!哇哈哈哈哈(一路睇戲條頸一路痛…嗚嗚)

睇完戲七點幾,我地就決定去打牌啦~切磋下
咁我就跟小利搭車上佢屋企拎麻雀啦(你爸爸好似好嚴肅咁…><")
THEN過去阿圓屋企打牌喇~叫外賣呀~有三餸三湯三個飯,嘩,好飽呀
又肥喇…嗚嗚嗚!今日D運幾好呀~哈哈哈哈哈

打到十二點多d就收擋喇,因為我應承左爸爸早o的返屋企
咁小利同我搭的返屋企^^~hee!臨返屋企前發癲添,哈哈
不過今日我都好少出聲,可能太支力啦,又或者多野諗…
下次出街唔會架喇,我會活躍d~哈哈