2004-06-15 01:26:48虹虹

如願以償

今朝早十點起身睇nba呀~活塞又打敗湖人喇,連贏兩場lu~~~
呵呵呵!高興~~同兩個家姐睇得好興奮~哈哈哈

睇到十二點,之後換衫搭bus去蘋果搵小利啦,仲有阿程呀
今日佢地兩個都唔使返工呀!我去到梗係做觀眾啦,哈哈
佢地篤波篤到兩點幾三點,一齊行過去市中心食飯飯喇,
午飯可以話係變左做下午茶囉~哈哈,成日俾阿程串,慘
阿程真係有幾分似許志安同周國賢,把聲仲要似鄭中基,哈哈哈,搞笑

食完飯我真係決定去染染個頭髮喇,之前染啡左一個月到,
今次再染d頭髮真係幾傷架,不過冇計啦,心血來潮嘛~
之後佢地兩個陪我搭車去大興到染啦,去返前日剪頭髮o個間!
因為有maggie嘛~佢真係幾pro架^^四點幾開始染啦,
佢地兩個陪我一陣就走先,去篤波,因為我個頭要整成買4粒鐘呀
整整整整整,八點幾終於染完喇,個頭洗左好多好多次,好痛呀-.-
宜家個頭髮加埋底色有四隻色呀...哈哈,俾人話mk...無奈囉~
又俾屋企人話我waste$...不過我自己鐘意就ok啦!冇人可以阻我!

整完頭髮就搭的士去天龍會搵返佢地,多左阿星同阿范呢
過左陣就去建生食晚飯喇!好飽飽~
食完飯就即刻去左搵小肥,仲有小肥妹妹&文文&阿圓,打badminton!
嘩嘩嘩嘩嘩,食完飯打波真係好辛苦呀,打到胃都痛埋,
仲勁勁勁出汗添,雖然有d辛苦,不過出身汗係好事黎架~^^
今日又突破自己xx極限...哈哈哈...

打完波十一點幾十二點,買完野飲之後小利送我返屋企喇!
好支力好支力呢~....返到屋企沖涼洗頭,
成個浴缸都係藍色....好勁...

六月十四號係一個特別日子!!!!^^heehee