2004-06-07 02:38:02虹虹

禮拜日

禮拜日--- 我多數都唔會出街,
不過今日破例,同小利出左街,
見係你所以俾面你咋,哈哈,難得你放假!^^

今朝十一點起身,仲覺得好眼訓,個樣又殘到爆炸,-.-
有d唔係咁想出,不過出出下街又精神晒,哈哈!
兩點幾小利黎左接我,一齊搭67m出荃灣,
本身話去cwb,最後冇出到~
出荃灣我係為左打機,好傻,不過我鐘意,哈哈
你又肯出先搞笑~heehee!真好

由三點打到差唔多六點,哈哈哈,都算耐喇!
之後又搭返車入屯門,諗住方便夜d去打badminton~
入到屯門,去吉野家食野,then"海"都睇戲,睇左〝野蠻師姐〞喇~
yeah,期待已久!真係幾好睇架,睇到喊…真感動

睇完戲都九點幾喇,可惜落雨啦,去唔到打badminton,
又見唔到小肥,有d失望…都唔知幾時先有機會齊人打喇~><"期待!
睇完戲仲咁早,梗係唔想返屋企住啦,哈哈,
之後就要求小利帶路周圍行,去下機舖咁,不過屯門機舖冇野打…
hea到十一點,去左大會堂出面坐,傾計^^
講左好多鬼故etc…afraid~ 哈哈
你整個x盒好型好的骰,我會好好收藏>u
講下講下,都成一點啦,我地冇搭車返屋企,
因為我選擇左行路返去,由市中心行返富泰-0-
咁大個女第一次!咁遠點解行返去?
因為我想感受下屯門既氣息,哇哈哈哈哈!
一路食雪糕一路行,途中有不少侵略者,好鬼死驚,
見到廿幾三十隻曉飛的cockcoach…
阻住我地既去路,只好大叫~同行快步~哈哈
行左成45分鐘先抵達屋企,完全唔覺得支力,又唔覺得耐,
只係覺得有d熱!而且反而覺得好開心,
第一次感覺到自己係一個屯門人!^^呵呵呵,高興呢~
兩點返到屋企喇~

今日的行為雖然有點愚蠢,
一,尊登出荃灣打機,二,唔搭車返屋企反而行45分鐘!
不過今日過得好開心,哈哈哈哈哈~^^
識左小利真係好,我地又住得咁近,好方便~
有你教路,我又可以對屯門了解多d,識多d地方!呵呵
多謝你咁照顧我~~~~