2006-06-28 12:06:51``小(coffee..

嗳与被嗳、

PART 2
我好似5多知依一切,距地有咩野瞒住我呢??

回忆某日....

彬哥哥:"阿姨,你稳我咩事啊???"(个样好出奇甘)

妈:"你系米中意阿雪啊?"

彬哥哥:"点解你会甘问既??

妈:"你对阿雪既好,系普通人眼中可能只系阿哥对阿妹甘,但系系我眼中睇5系甘简单啊,超出左兄妹关系.我5系反对你地啊,只不过......"

彬哥哥:"阿姨,只不过咩啊????"(好紧张啊...)

妈:"我知你5会比阿雪受到任何伤害,我都知你会对阿雪好好.琴日我见到你同一班人一齐啊,果班人睇上去5似系D好人,距地个个都叫你彬少.=你走左,我随便稳左个人黎问.点知...."

彬哥哥:"你知道晒啦???"

妈:"恩恩

彬哥哥:"5好讲比阿雪知我系依区既大佬." 妈:"点解5可以比阿雪知啊??"

彬哥哥:"我了解阿雪,我知距5中意人打架

妈:"你了解阿雪???甘你知5知距最憎人呃距伽??" 彬哥哥:"我知啊...我都5想呃住距伽,迟D我就会讲比距知,,系依段时间里边,你可5可以帮我保守住先啊??"

妈:"可以,,但系我想你应承我一件事." 彬哥哥:"系咩啊???只要你5反对我同阿雪一齐,我咩野都会应承你伽."

妈:"出国读书,罗个学位番黎.证明比我睇,你比到幸福阿雪..."

彬哥哥:"出国??"(超惊讶)

妈:"系"(答得好肯定啊)

彬哥哥:"点解一定要出国啊????"(5多愿意甘款)妈:"我5想你继续系度做大佬.就算要做,你都最起码出国留学罗个学位番黎." 彬哥哥:"但系我....."妈:"但系你咩啊???5想离开阿雪??"(好醒啊!!)

彬哥哥:"恩恩..."(好DOWN啊.)

妈:"为左阿雪既幸福着想..你自己林清楚啦!!!"(阿妈一直都甘紧张我..)

回忆完毕..

妈:"阿雪..你有咩想同彬仔讲,就快喇..班机快开啦!!"(知我5舍得)

me:"彬哥哥..你要多D写信或者打电话番黎啊.ICQ都得伽,为左你..我会去学."(想喊想喊甘)

彬哥哥:"傻妹啊..我去5年之嘛,我一有时间就会番黎探你伽啦!!!以后无我系度,你要自己照顾自己啊..有人虾你,你就要第一时间话我知啊..知无?!"
彬哥哥啊."揽住左距,系度喊紧.. 彬哥哥摸左下我个头,好认真甘望住我 b
.
彬哥哥:"阿雪..你一定要记得我啊,5可以忘记我伽."(距只眼都有D红啦!!) .

me:"我一定5会忘记你伽,你走左之后..我实会好挂住你伽,你都要挂住我伽."
彬哥哥:"一定."继续揽住我,仲比之前揽得更加紧..
广播:"请乘坐XX班机飞往纽约既乘客,到登机处办理登机手续..."

彬哥哥听到广播,同我say完goodbye之后..转身离开依个地方,系转身果刹那...
彬哥哥流左距第一滴眼泪. (

<彬哥哥:阿雪..我爱你>
彬哥哥上左机噜..



待续....
_____ 2006-06-30 00:56:03

文章不错```支持一下吧``