2005-12-23 19:41:44``小(coffee..

有必要咩?!-


乜你眼入边净系得距既存在咩?我觉得你系果种唔理人点体你既人囖.!/

你咩都帮住距,无论距岩定错.! 你咩都话距好,你见人讲人话,见鬼讲鬼话既.!

好听d.讲句吖,就话你识做人,难听d.讲句,咩话你[擦鞋]囖.!响你个世界入边.

你真系当我地系死晒ga.?我地唔系透明既.ok.?你永远注重距点体你,但系,你有无

林过人地点体你吖.?如果,距以后都唔采你,唔再理你,你应该会生不如死囖.!无左

距,你就会无晒全世界.无人再同你讲1.句也.!距有甘大吸引力咩.?我林无囖.!响学

校6楼望落去吖,有大把人拉,你洗乜甘挽留距吖.?你可以为左距,放弃晒你既fan .

例如我地拉.!古唔到.我地同你识左几年拉,距1.出现,你就将我地放埋一二角.!你无

甘既必要ga.!距都唔系好好姐.?你同距1.齐,到底为左咩.?真心.?定系...唔好话我

打击你吖.!果日中午,我同周子,suget..一齐吃饭....甘就响到话你,周子就话:你有

咩资格糍埋去吖.?讲样.?你不如人,成只猪甘.!讲性格.!你又唔玩得."跟住我话:米

系囖,好似果次我地上完体育课.响到玩水战甘了.!距又叫我地同埋距玩.玩依d.也就

肯定湿ga拉.!你鬼死甘介意.!话我地林湿你,,我吖.!成个头湿晒.都未讲也拉..周

子,成身湿晒都未出声..你湿左甘既一d.d...好心你就收声拉!如果你系甘唔玩得

既..就死开拉.!有响到up"你地有无搞错吖.?我湿晒拉,等阵点上课吖.?我地事后响

到闹你.!




米甘[贱]拉.!体下你自己个样先拉.!



鳐.!越体你越样衰吖.!你曾我,系因为我都曾你.!

``小(coffee.. 2006-06-29 00:10:38

你都记得吖、几衰吖、

.纸* 2006-06-28 13:38:41

哦.水战淉次.莪记得.