2003-11-04 21:23:38Satori

打飛機

繼上次一友人在新加坡獅身人面像附近,有人在檔攤中打飛機後,本人細妹在萬聖節當晚亦看見有人在公眾場合打飛機!!!!!!她在夜晚一點多搭681,當時的巴士是坐滿人的,在她前面的男人,身旁更有一個女人坐在那男人身旁,那男人當時用風褸蓋在大脾上,係度大打他的飛機......circle更看見他的陽具!!!!!!那男人更數次意圖撫摸身旁女人的臉!!!!!!Circle和她的朋友竟然只夠膽在後面駡他......換轉是我......梗係即刻揭開他的風褸,讓他的陽具暴露在空氣之中......

星期一是在舊公司的最後一日,臨尾一日有一青春少艾入職(只是十七歲),我需要在最後一日教她。這份工悶了這麼久,最後一日有條友係度可以吹下水......在傾談之間,佢原來住在恆星樓......原來佢十三歲已經初戀......仲拍左四年,最近果個男仔仲住埋佢屋企......屋企人竟然完全唔介意!!!我故意問多d佢呢d野,藉此了解多一些後生仔,現今...甚至係地球人o既愛情睇法......

今日就係我返新工o既第一日,我都有點兒驚,我起初諗住我份工要求o學歷唔高,估不到......另外三個竟然全都係major Econ,仲要一個係HKU,考左大把牌......另外兩個都係加拿大返o黎......完全被俾下去......