2005-07-11 03:03:41Satori

澳門騎尼遊

本身想講下韋利自由身轉會米蘭,加上Loyalty is nothing 既題目,但因為剛剛參加了澳門騎尼遊,就留待下一次吧......

由於肥肥o既提議,係星期五晚就去左澳門,之前我去book package,係油麻地旅遊book,我問個位姐姐中港城係唔係只係開到九點,佢話係,咁我就話10:15港澳碼頭啦。佢出左票之後,我一睇就話錯,我要夜晚10:15,佢竟然黑面!!!阿姐,港澳碼頭費一舊水gar,唔通貪貴而去???

點解揀咁夜去,因為我之前要去飲,點解我去飲? 好明顯我都唔想去......我9:35分走,期間竟然只係食過兩件蛋榚同三件乳豬!!!對於我黎講,梗係餓到飛起......上船後,當然就訓,落船之後,已經11:30,當然要搵野食,食完之後就去左金沙,入到去先知笨,因為有大把野食......但我本身根本完全唔好賭,求其玩左老虎機,輸左百二就唔多想玩,之後玩左野百家樂,好似話個張台最後一鋪,一買就有公九,之後要搵番肥肥。由於佢無漫遊,唯有真係周圍搵,搵搵下o既時候,竟然俾個叠馬仔煩住。天啊!俾個女人跟住我就話jei,搵個男人根住我吧咩......之後我唯有擺脫佢,經過一張百家樂賭台,無人玩o既,就係度等下,睇下見唔見到佢,之後,我見到個男仔好似好寸,就問佢開唔開,佢話開,我之後連贏佢兩鋪,我就同佢講聲唔該晒,繼續搵肥肥lu......後來終於搵到佢,但出面好大雨,咁就係入面hea多陣,個陣係點幾,係入面飲左杯咖啡,又撞番果個叠馬仔,救命!!!

去到酒店,間野叫駿景,夜晚睇個景都ok,樓下又有個遊樂場O既物體,點知朝早見到原來係四面佛!!!攪攪下都成3點先訓,我地諗住朝早9點起身食早餐,但係成晚都訓唔到,只係訓左兩個鐘左右,倒令我諗起某人,每逢陌生地方就訓唔著,不知現在還會不會這樣......一落去食早餐,見到已經唔多開胃,蘿白榚, 粥, 炒面......又點會o岩我呢d咁o既人,後來我見到有不少鬼佬......我都算好啦......食完就落左樓下行左一行,真係行,完全無特別野行,同係馬鞍山樓下行一轉無分別......之後上返去游水,游左陣就check out lu......之後黑肥係珠海落黎join我地,先係一間騎尼茶餐廳食左野,再去乜鬼路環高卡車場,竟然會落錯車,係個乜鬼石礦場落左,行返到車場之後,話有人book左,叫我地等個半鐘,我就無乜所謂,有睇開我寫o既o野都知,本人係極討厭車o既,我根本無諗過玩,諗住等佢地玩算,唯有係個餐廳飲下野算,點知等左個幾鐘之後,竟然叫我地等多個幾兩個鐘,一怒之下就走左。

之後唔知佢邊度好,就無端端去左黑沙海灘,無無聊聊行左陣,就離開左......係等巴士期間,由於每一部o既開出時間都相差十幾二十分鐘,等到死o既時候,後面洗風帆既男仔竟然用水喉淋中我地,我地唯有係度怒屌佢......等左半個鐘左右,就有車,上車之後邊個站落車,唔知......佢地話有feel就求其落左個站,之後竟然去左篤波!!!我又係唔篤o既,係上高間機鋪 “唱”左十蚊打,入面仲有個只俾十六以上人士打o既機,個燈光係暗紅色的,打左陣好似唔對路,就走了......之後佢地話去馬場,再等半個鐘,期間我有問過係唔係呢個站,佢地話係,等左八個字後,係八個字!!!我地已經唔知屌左澳門人o既效率幾多次!!!搭搭下,發覺搭錯相反方向!!! 之後唯有係總站再等,到馬場之後,本人係唔好賭博,唯有訓覺,同食左個黑椒雞飯......係澳門竟然食埋d咁無聊o既o野:「黑椒雞飯同騎尼茶餐廳」......臨尾買左十蚊當去過,就走lu......搭的去碼頭......澳門騎尼遊就此結束......

PS.附圖便是那四面佛了......